Doorgaan naar hoofdcontent

Bouwproject 3.0 - update maart

Inderdaad, het is hier stil. Heel stil. In ons huis daarentegen...



De slaapkamer


Ik schrijf deze blog vanuit onze nieuwe slaapkamer. Ja, ze is klaar!! De enige kamer in huis die vrij is van rommel en stof. De rest van het huis is één & al chaos. Je struikelt over de dozen (ik verlies uren tijd door naar dingen te zoeken - ik stond overduidelijk op de eerste rij toen de chaotische geesten werden uitgedeeld), alle meubels staan op een hoop en het stof kruipt waar het niet gaan kan. We bekijken het positief: poetsen heeft totaal geen zin dus doen we dat ook niet ;) 

Het toppunt van de dag: snel wassen, de nieuwe slaapkamer binnenwandelen, de deur dichtdoen & je in een andere wereld wanen...Heerlijk! Al kan ik er niet lang van genieten want wegens zo moe (niets gewoon) val ik binnen de minuut in slaap :D.



De keuken


De keuken is ondertussen ook geïnstalleerd. Jaaa, het gaat vooruit! Helaas zal ze pas binnen een dikke maand afgewerkt worden. De wasbak die we gekozen hebben, was uit stock. Nu hebben we een tijdelijke wasbak & een tijdelijk werkblad zodat we toch effe verder kunnen. 

De muren en de vloer hebben ondertussen al 2 likjes verf gekregen. Als dit droog is kunnen we de nieuwe koelkast (losstaand, retro, black) plaatsen. Dan kan ik de hele keuken een goede poetsbeurt geven & dan kan ik alles een plekje geven. Eens goed opruimen. Ik vind het stiekem wel fijn. Werkt op de één of andere manier toch helend.


Zodra het nieuwe werkblad er is, worden ook de muurtegels geplaatst. De verlichting heb ik ook bijna gekozen. Er zijn zoveel mooie dingen. Het is echt moeilijk om knopen door te hakken. Wesley geeft me meestal carte blanche wat voor een interieurfreak als mij echt een zegen is, maar altijd alleen alle knopen doorhakken valt soms wel zwaar. ;p


Ik ga deze blog afronden. Mijn ogen worden zwaar, tijd om naar dromenland te gaan.


Snel op deze blog (ik doe mijn best om wat vaker te schrijven):


- foto's van de nieuwe slaapkamer

- het verslag van onze midweek naar de Moezel

Tot dan nog enkele "sfeerfoto's" van de werken van de afgelopen weken.




Plaatsen dakkoepel badkamer
Uitbreken plafond badkamer
Verfwerken nieuwe slaapkamer 

Reacties

Populaire posts van deze blog

B-day Charlotte

Na het horrorfeestje euh, slaapfeestje met veel te veel meisjes in huis & het clichéfeestje in de plaatselijke binnenspeeltuin was het dit jaar tijd voor een andere aanpak.  Johan van de Sportmobiel bood de oplossing. Charlotte koos voor het thema 'Omnisport Games', een mix van verschillende bal- en slagsporten, estafettespelen, touwtrekken, rope skipping,...De kinderen hadden alvast 'a blast' en een dikke pluim voor Johan want hij doet dat SUPER! Meer info? https://www.sportmobiel.be/sportfeestjes-sportmobiel-tongeren/

Charlotte 9

 

Bouwproject 3.0 - update april

Plaatsing dakkoepel boven badkamer. Afbraak plafond badkamer Badkamer - Raam wordt dichtgemetst. Puin Radiatoren worden vervangen = alles aan de kant! Verrassingen achter de radiatoren. WTF??